Garantie & Service
Status bestelling
De status van je bestelling is te volgen op mijn gegevens nadat je bent ingelogd.
Annuleren en wijzigen
Wil je de bestelling wijzigen of annuleren neem dan contact op met de klantenservice voor de mogelijkheden.
Retour zenden
Tot 10 dagen na ontvangst mag een product naar ons retour gestuurd worden. De kosten voor retourzenden zijn voor de klant. Neem altijd eerst contact op met de klantenservice voor de mogelijkheden.
Van de klantenservice ontvang je een RMA nummer en een retourformulier dat ingevuld meegestuurd moet worden. Retouren zonder RMA nemen wij niet in behandeling
GameQ stort (een gedeelte van) het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug indien uw retourzending voldoet aan de voorschriften:
Retourzendingen dienen via TNT Post verstuurd te worden. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Gameq niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken
van retourgezonden artikelen. Vraag daarom altijd om een traceercode en bewaar deze goed.
Artikel werkt niet
Als een artikel na aankomst niet blijkt te werken kan je contact opnemen met onze klantenservice.
Wij zullen het artikel dan nakijken en indien nodig vervangen met een nieuw exemplaar. Vraag altijd eerst een RMA aan bij de klantenservice.
Indien blijkt dat het artikel niet defect is heb je de volgende keuzes:
- Opnieuw versturen, na overmaking van een vergoeding voor de kosten van handling ad. € 3,95 en verzending (afhankelijk van soort en gewicht)
- 40% van de kostprijs van het artikel retour
Duur garantie
Op games wordt alleen garantie geleverd als er sprake is van een technische- of fabrieksfout. Alle defecten die door eigen gebruik worden veroorzaakt, zoals bevlekte, bekraste of gebroken discs worden niet door ons vergoed. Je kunt hiervoor wel contact opnemen met de uitgever van de game. Deze hebben vaak omruilprogramma's voor beschadigde discs.
Garantie op consoles van Microsoft, Sony en Nintendo wordt door de fabrikant zelf verzorgd. Neem bij problemen dus contact op met de betreffende klantenservice van deze bedrijven.
De garantie op andere hardware en accessoires is 3 maanden (tenzij anders aangegeven).
Meld eerst het probleem aan de klantenservice voordat producten worden opgestuurd aan Gameq.