Gameq iDeale


Aanbiedingen games Actie prijzen In Prijs verlaagd Nieuwe releases Low budget artikelen Preorder

Garantie & Service

Status bestelling

De status van je bestelling is te volgen op mijn gegevens nadat je bent ingelogd.

Annuleren en wijzigen

Wil je de bestelling wijzigen of annuleren neem dan contact op met de klantenservice voor de mogelijkheden.

Retour zenden

Tot 10 dagen na ontvangst mag een product naar ons retour gestuurd worden. De kosten voor retourzenden zijn voor de klant. Neem altijd eerst contact op met de klantenservice voor de mogelijkheden. Van de klantenservice ontvang je een RMA nummer en een retourformulier dat ingevuld meegestuurd moet worden. Retouren zonder RMA nemen wij niet in behandeling

GameQ stort (een gedeelte van) het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug indien uw retourzending voldoet aan de voorschriften:

  • Volledige vergoeding wanneer de retourzending compleet, ongeopend, ongebruikt, onbeschadigd, onbeschreven en de zegel onbeschadigd (indien van toepassing) is.
  • Beperkte of geen vergoeding wanneer de retourzending:
    (Maximaal 60% van de verkoopprijs, afhankelijk van de staat van de retourzending)

    • Compleet maar met gebruikssporen of beschadigd.
    • Incompleet: goederen onvolledig teruggestuurd

  • Op artikelen die speciaal voor u besteld zijn krijgt u 50% retour van het aankoopbedrag bij annuleren.
  • Games en software waarvan de zegel of verpakking(seal) is verbroken, kunnen niet geretourneerd worden.

Retourzendingen dienen via TNT Post verstuurd te worden. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Gameq niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgezonden artikelen. Vraag daarom altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Artikel werkt niet

Als een artikel na aankomst niet blijkt te werken kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen het artikel dan nakijken en indien nodig vervangen met een nieuw exemplaar. Vraag altijd eerst een RMA aan bij de klantenservice.

Indien blijkt dat het artikel niet defect is heb je de volgende keuzes:

  • Opnieuw versturen, na overmaking van een vergoeding voor de kosten van handling ad. € 3,95 en verzending (afhankelijk van soort en gewicht)
  • 40% van de kostprijs van het artikel retour

Duur garantie

Op games wordt alleen garantie geleverd als er sprake is van een technische- of fabrieksfout. Alle defecten die door eigen gebruik worden veroorzaakt, zoals bevlekte, bekraste of gebroken discs worden niet door ons vergoed. Je kunt hiervoor wel contact opnemen met de uitgever van de game. Deze hebben vaak omruilprogramma's voor beschadigde discs.

Garantie op consoles van Microsoft, Sony en Nintendo wordt door de fabrikant zelf verzorgd. Neem bij problemen dus contact op met de betreffende klantenservice van deze bedrijven.

De garantie op andere hardware en accessoires is 3 maanden (tenzij anders aangegeven). Meld eerst het probleem aan de klantenservice voordat producten worden opgestuurd aan Gameq.



  • Bezoek Gameq.nl op ShopMania